مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-27دانش

300 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر تا پایان امسال مستقر می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با اشاره به اقدامات این دانشگاه در زمینه توسعه علمی و صنعتی، - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بتعداد شرکت های دانش بنیان دانشگاه امیرکبیر به 230 شرکت رسیده است و تا پایان سال 99 از مرز 300 شرکت عبور خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با اشاره به اقدامات این دانشگاه در زمینه توسعه علمی و صنعتی، گفت: در این راستا ارتقای علمی دانشگاه از طریق قرار گرفتن در میان دانشگاه های نسل سوم را در دستور کار قرار داده ایم.

دانشگاه های نسل سوم دانشگاه هایی هستند کارآفرین که در عرصه های اقتصادی نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این نوع دانشگاه ها گام های موثری برداشته شده است؛ اظهار کرد: 14 شرکت در سال 1393 از مرز 230 شرکت عبور کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این تعداد تا پایان سال جاری از مرز 300 شرکت عبور خواهد کرد؛ افزود: علاوه بر آن اقدام به ایجاد مراکز نوآوری در دانشکده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر تا پایان امسال مستقر می شوند

300 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر تا پایان امسال مستقر می شوند