مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-27سياسي

«دوشنبه» میزبان ششمین کنگره آموزگاران جامعه همسود


ششمین کنگره آموزگاران و مربیان کشورهای عضو جامعه همسود امسال روزهای 30 سپتامبر تا 3 آکتبر به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ششمین کنگره آموزگاران و مربیان کشورهای عضو جامعه همسود پاییز سال جاری در شهر دوشنبه برپا می شود.

در حال حاضر طرف تاجیکی برنامه کنگره و فرم دیپلم شرکت کنندگان اولین جشنواره بین المللی مهارت های آموزشی را تهیه و کمیته سازمان دهنده را ایجاد کرده است.

روند تشکیل هیات های کشورهای شرکت کننده در این کنگره در حال انجام است و قرار است تا 30 ژوئن درخواست برای شرکت را به وزارت آموزش و پرورش تاجیکستان ارسال کنند.

در چارچوب ششمین کنگره آموزگاران و مربیان کشورهای همسود برگزاری نشست شورای همکاری کشورهای عضو جامعه همسود در زمینه آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.

در حال حاضر پیش نویس دستور کار این نشست شامل 18 موضوع در دست بررسی اعضا شورای مذکور قرار دارد.

کنگره آموزگاران و مربیان کشورهای عضو جامعه همسود یک رویداد مهمی در حوزه آموزش در فضای کشورهای مستقل مشترک المنافع به شمار می رود که طیف وسیعی از متخصصان را برای بررسی حرفه ای مشکلات مربوط به توسعه بیشتر آموزش و پرورش در مرزهای همسود گردهم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دوشنبه» میزبان ششمین کنگره آموزگاران جامعه همسود

«دوشنبه» میزبان ششمین کنگره آموزگاران جامعه همسود