مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-27بين الملل

احتمال آزمایش هسته ای آمریکا طی چند ماه آینده


یک مقام ارشد حوزه تسلیحات هسته ای در وزارت دفاع آمریکا عنوان کرد مقامهای این وزارتخانه در صورت درخواست رییس جمهور طی چند ماه آینده ممکن است یک آزمایش هسته ای انجام دهند.

- یک مقام ارشد حوزه تسلیحات هسته ای در وزارت دفاع آمریکا عنوان کرد مقامهای این وزارتخانه در صورت درخواست رییس جمهور طی چند ماه آینده ممکن است یک آزمایش هسته ای انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا گزارش شد که دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دنبال اجرای اولین آزمایش هسته ای آمریکا بعد از گذشت چند دهه است.

دیفنس نیوز نوشت: درو والتر که از معاونین امور هسته ای وزیر دفاع آمریکا است، تاکید کرد: هیچ تغییری در سیاست های مربوط به اجتناب از آزمایش سلاح هسته ای ایجاد نشده است.

اخیرا واشنگتن پست گزارش کرد مذاکراتی در سطوح بالای مقام های نظامی آمریکا پیرامون امکان اجرای اولین آزمایش هسته ای این کشور از سال 1992 تاکنون در جریان بوده است.

از آن زمان تاکنون آمریکا برای بررسی های مربوط به سلاح های هسته ای اش از شبیه سازی و یا مانورهای آزمایش بدون انفجار استفاده کرده است.

در حال حاضر اداره ملی امنیت هسته ای آمریکا به عنوان یک شاخه نیمه مستقل در وزارت انرژی این کشور ناظر بر ارزیابی سلامت و قابلیت های زرادخانه هسته ای آمریکا به حساب می آید و مسئول برنامه نظارت بر انبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال آزمایش هسته ای آمریکا طی چند ماه آینده

احتمال آزمایش هسته ای آمریکا طی چند ماه آینده