مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-27سياسي

استقرار 300 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر


با اقدامات انجام شده تعداد شرکت های دانش بنیان ما به 230 شرکت رسیده است و تا پایان سال جاری از مرز 300 شرکت عبور خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امیرکبیر، سید احمد معتمدی در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران با اشاره به اقدامات این دانشگاه در زمینه توسعه علمی و صنعتی، افزود: در این راستا ارتقای علمی دانشگاه از طریق قرار گرفتن در میان دانشگاه های نسل سوم را در دستور کار قرار داده ایم.

دانشگاه های نسل سوم دانشگاه هایی کارآفرین هستند که در عرصه های اقتصادی نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این نوع دانشگاه ها گام های موثری برداشته شده است، یادآور شد: نمونه آن ایجاد شرکت های دانش بنیان است که از 14 شرکت در سال 1393 از مرز 230 شرکت عبور کرده است.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه این تعداد تا پایان سال جاری از مرز 300 شرکت عبور خواهد کرد، اضافه کرد: علاوه بر آن اقدام به ایجاد مراکز نوآوری در دانشکده ها کرده ایم که از آن جمله می توان به مرکز نوآوری دانشکده مکانیک این دانشگاه اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه های مهارت افزایی که در این مرکز نوآوری اجرایی می شود، آثار دانشگاه نسل سوم به طور ملموس در این دانشگاه مشاهده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 300 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر

استقرار 300 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر