مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-27اقتصادي

مشکل شبکه بانکی برای فروش سهام عدالت تا چند روز آینده حل می شود


دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: تعدادی از بانک ها هنوز نتوانستند زیرساخت های خود را برای فروش سهام عدالت اصلاح کنند، بنابراین اعلام مشکل شبکه بانکی از سوی مردم درست است که ظرف چند روز آینده حل می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر شورای هماهنگی بانک های خراسان رضوی گفت: تعدادی از بانک ها هنوز نتوانستند زیرساخت های خود را برای فروش سهام عدالت اصلاح کنند، بنابراین اعلام مشکل شبکه بانکی از سوی مردم درست است که ظرف چند روز آینده حل می شود.

حسن مونسان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات شبکه بانکی برای فروش سهام عدالت، تصریح کرد: وزارت اقتصاد اعلام کرده که همه بانک ها باید عاملیت فروش را داشته باشند.

آخرین اطلاعاتی که دریافت کردیم، این بود که تعدادی از بانک ها هنوز نتوانستند زیرساخت های خود را درست کنند، بنابراین مشکل مردم درست است.

ما به مدیران از طریق کمیسیون اعلام کردیم تا پیگیری کنند، البته این موضوع استانی نیست، بحث کشوری است، زیرا زیرساخت کشوری آنها باید مهیا شود.

وی ادامه داد: در برخی بانک ها هنوز اتفاقی نیفتاده، اما بسیاری از بانک ها از سه شنبه شروع کردند و کار را با سرعت و بدون دغدغه و دردسر انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل شبکه بانکی برای فروش سهام عدالت تا چند روز آینده حل می شود

مشکل شبکه بانکی برای فروش سهام عدالت تا چند روز آینده حل می شود