مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:062020-05-27بين الملل

تظاهرات علیه قتل یک سیاه پوست در آمریکا به خشونت کشیده شد +عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تظاهرات گسترده ای که روز چهارشنبه در اعتراض به قتل یک فرد سیاه پوست توسط افسر شهر مینیاپولیس شکل گرفته بود، - تظاهرات علیه قتل یک سیاه پوست در آمریکا به خشونت کشیده شد +عکس تجمع گسترده شهروندان مینیاپلیس آمریکا در اعتراض به قتل یک سیاه پوست توسط افسر پلیس با پرتاپ گاز اشک آور، گلوله پلاستیکی و نارنجک صوتی به سمت معترضان، به خشونت کشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تظاهرات گسترده ای که روز چهارشنبه در اعتراض به قتل یک فرد سیاه پوست توسط افسر شهر مینیاپولیس شکل گرفته بود، به خشونت کشیده شد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، پس از آنکه هزاران فرد معترض در مقابل اداره پلیس مینیاپولیس تجمع یافت، مأموران تلاش کردند با استفاده از گاز اشک آور، گلوله پلاستیکی و نارنجک صوتی آن ها را متفرق کنند.

ویدئو های منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که معترضان نیز متقابلا به خودرو های پلیس و ساختمان این اداره آسیب وارد کرده و تظاهرات رفته رفته به خشونت کشیده شد.

جیکوب فری شهردار مینیاپولیس گفته است چهار افسر دخیل در بازداشت خشونت آمیز شهروند سیاه پوست که به قتل وی منجر شد اخراج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات علیه قتل یک سیاه پوست در آمریکا به خشونت کشیده شد +عکس

تظاهرات علیه قتل یک سیاه پوست در آمریکا به خشونت کشیده شد +عکس