مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-27سياسي

«آب شرب» و «آب شغل» نیاز اساسی غیزانیه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: مردم غیزانیه مشکلات زیادی دارند و مهمترین بخش مشکلات آنان در شرایط فعلی آب شرب و آب شغل (کشاورزی و دامداری) است.

- اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: مردم غیزانیه مشکلات زیادی دارند و مهمترین بخش مشکلات آنان در شرایط فعلی آب شرب و آب شغل (کشاورزی و دامداری) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده صبح امروز ضمن بازدید از بخش غیزانیه اهواز و نظارت کردن از مشکلات مردم در این منطقه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم غیزانیه مشکلات متعددی دارند و از بعد محرومیت، مسائل متعددی وجود دارد اما مسئله آب شرب و آب کشاوزی و دامداری، اصلی ترین مشکلات این منطقه است.

وی افزود: دوستان رسانه ای ما از چند روز قبل به مسئله ورود کردند و باعث شدند مشکلات مردم غیزانیه بازتاب پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: در کنار خدماتی که قول اجرای آن ها داده شده است، باید ببینیم چه کارهایی می توان در راستای کاهش آلام این مردم می شود، انجام داد.

وی بیان کرد: در حال حاضر باید دو تا سه اقدام اساسی در بخش غیزانیه انجام شود تا مشکلات مردم این منطقه کاهش یابد، باید بگویم کانال شاه کوپال از سابق منبع تأمین آب کشاورزی و دامداری مردم این بخش بوده است که طی سال های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب شرب» و «آب شغل» نیاز اساسی غیزانیه است

«آب شرب» و «آب شغل» نیاز اساسی غیزانیه است