مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:352020-05-27اقتصادي

احتمال بالای اتلاف سرمایه های مردم در شرکت های سرمایه گذاری استانی


یک کارشناس بازارهای مالی با تاکید بر اینکه مردم نمی دانند انتخاب شیوه مستقیم و غیر مستقیم سهامداری عدالت چه پیامدهایی برای آنها دارد، گفت: - محسن شالباف کارشناس بازارهای مالی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص ابهامات آزادسازی سهام عدالت گفت: برای مردم مشخص نیست که شیوه مستقیم و غیر مستقیم سهامداری چگونه است و چه پیامدهایی در پی هر انتخاب نهفته است.

همچنین برخی از مسئولین مردم را به انتخاب شیوه مستقیم و برخی دیگر به شیوه غیر مستقیم تشویق می کنند و این موضوع باعث شده است تا مردم گیج شوند و نتوانند منافع خود را در انتخاب نوع سهامداری درست انتخاب کنند.

*جزییات سهامداری مستقیم و غیر مستقیم شفاف نیست این کارشناس بازارهای مالی خاطرنشان کرد: برخی افراد روش غیر مستقیم سهامداری را ترویج می کنند اما هیچ وقت توضیح نمی دهند که در صورتی که مردم این روش را برای سهامداری انتخاب کردند در آینده چه وضعیتی خواهند داشت و شرکت های سرمایه گذاری استانی که برای این کار در نظر گرفته شده اند، توسط چه سازکاری مدیریت می شوند.

تا وقتی اساسنامه شرکت های سرمایه گذاری استانی مشخص نباشد اساسا معلوم نیست که این شرکت ها به چه نحوی سهام مردم را مدیریت می کنند و چه کسی بر این شرکت ها نظارت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بالای اتلاف سرمایه های مردم در شرکت های سرمایه گذاری استانی

احتمال بالای اتلاف سرمایه های مردم در شرکت های سرمایه گذاری استانی