مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-27فرهنگي

انگار کودکان نویسنده بی واسطه پیش سردار سلیمانی رفته بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم کتاب های کودک و نوجوان درباره داوری آثار رسیده به بخش نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی گفت: - رحماندوست می گوید که حوصله قلم به دست گرفتن و نوشتن موضوع کم اهمیتی نیست؛ همین که این کودکان قلم به دست گرفتند و نوشتند، یعنی گام اول را برداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم کتاب های کودک و نوجوان درباره داوری آثار رسیده به بخش نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی گفت: نویسندگی راهی نیست که بشود یک شبه و با هواپیما آن را پیمود، بلکه باید پله به پله و آهسته آهسته قدم در این مسیر نهاد؛ باید خواند و خواند و خواند و نوشت و حتماً در جلسات نقد داستان شرکت کرد.

وی افزود: آنهایی که قلم به دست می گیرند، راه درازی در پیش دارند و شرکت در چنین پویش ها و جشنواره هایی، نخستین قلقلک ها و خواستن ها برای نویسنده شدن است.

شاعر ترانه های نوازش ادامه داد: مهم این است که جامعه مقابل راه این نوقلمان چه قرار دهد؛ اگر در این مسیر، آموزش درست و هدایت وجود داشته باشد، احتمالاً شاعر و نویسنده می شوند در غیر این صورت این استعدادها نهفته می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگار کودکان نویسنده بی واسطه پیش سردار سلیمانی رفته بودند

انگار کودکان نویسنده بی واسطه پیش سردار سلیمانی رفته بودند