مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-27فرهنگي

راه اندازی سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان


به زودی سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان افتتاح می شود.

- امیر نعمتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با پیگیری ها و اقدامات سازمان سینمایی حوزه و مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری سالن شماره 2 سینما بهمن با گنجایش ظرفیت حدود 30 صندلی به تعداد سالن های سینمایی و صندلی های استان اضافه خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان زنجان افزود: با توجه به کمبود تعداد سینماها و ظرفیت سالن های سینمایی استان به لحاظ جمعیت استان و لزوم دسترسی و بهره مندی مردم شریف زنجان از فیلم های سینمایی تولیدی و اکران شده در کشور این امکان در محل سینما بهمن ایجاد شده است که همزمان یک پرده نمایش فیلم به پرده اکران فیلم ها در زنجان اضافه شود.

وی گفت: در حال حاضر سینما بهمن دارای 235 صندلی است که با افزایش سالن جدید کوچک این سینما تعداد فیلم ها و سانس های ارائه شده به مردم افزایش یافته و مردم می توانند هم به صورت همزمان با اکران مرکز و هم تعداد فیلم های بیشتری استفاده کنند.

نعمتی درباره زمان آغاز به کار سالن جدید سینما بهمن تصریح کرد: با توجه به مشکلات و بحران پیش آمده از قِبل بیماری کرونا در کشور و تعطیلی سینماها و تأخیر در امر تجهیز و راه اندازی، تلاش همکاران ما در بهمن سبز این هست که به امید خدا تا تیر ماه و یا هر زمان قانونی بازگشایی سینماها در سطح کشور اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان

راه اندازی سالن شماره 2 سینما بهمن زنجان