مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:002020-05-27پزشكي

مصرف خوسرانه دارو برای درمان آلرژی فصلی، ممنوع


یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی کودک و بزرگسال با تاکید بر این که آمپول هایی که داروخانه ها بدون نسخه برای آلرژی فصلی تجویز می کنند دارای کورتون هستند، - ایسنا/آذربایجان شرقی یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی کودک و بزرگسال با تاکید بر این که آمپول هایی که داروخانه ها بدون نسخه برای آلرژی فصلی تجویز می کنند دارای کورتون هستند، گفت: تزریق حتی یک آمپول کورتون دار که فرد خودسرانه و بدون نسخه از داروخانه برای کاهش علائم آلرژی فصلی خریداری می کند، می تواند عوارض جبران ناپذیزی داشته باشد.

دکتر جواد احمدیان هریس در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که وجود مشکلات ژنتیکی باعث ایجاد آلرژی فصلی در فرد می شود، اظهار کرد: معمولا افرادی که دچار آلرژی فصلی می شوند، در میان اعضای خانواده ی خود نیز آلرژی فصلی را مشاهده، چون این نوع حساسیت از طریق ژنتیک به افراد منتقل می شود.

وی با تاکید بر این که آلرژی فصلی، مشکلی ذاتی و ژنتیکی است، افزود: محرک هایی برای بروز آلرژی فصلی در بیرون از بدن وجود دارد که وقتی بدن در معرض ماده ی آلرژیک بیرونی قرار می گیرد از خود واکنش نشان می دهد.

این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی کودک و بزرگسال با اشاره به عوامل تشدید کننده ی آلرژی فصلی، بیان کرد: مسائلی مانند تغذیه، آلودگی محیط، مصرف سیگار و غیره می تواند علائم آلرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف خوسرانه دارو برای درمان آلرژی فصلی، ممنوع

مصرف خوسرانه دارو برای درمان آلرژی فصلی، ممنوع