مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:562020-05-27سياسي

شهردار فردیس: محل سکونتم بهانه ای برای برکناری م بود!


شهردار فردیس با بیان اینکه اعضای شورای شهر در جریان شرایط زندگی و محل سکونتم بودند، گفت: عدم احراز محل سکونت بنده بهانه ای برای اعضای شورای شهر بود تا مرا برکنار کنند.

- محمد خسروزاده، شهردار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، با بیان اینکه حواشی اخیر مدیریت شهری فردیس به بهانه عدم احراز محل سکونت بنده بود، گفت: برخی از اعضای شورای شهر با بهانه جدید به نام عدم احراز محل سکونت اقدام به برکناری بنده کردند که سرانجام با دخالت استانداری و استناد به قانون تصمیم شورای شهر در رابطه با برکناری بنده ملغی شد.

شهردار فردیس با بیان اینکه چهار ماه گذشته علارقم مشکلات بسیاری که به وجود آمد اما اقدامات درخوری در مدیریت شهری فردیس انجام شد، افزود: برگزاری انتخابات، راه اندازی سیستم پایش تصویری شهر، مبارزه با شیوع کرونا ویروس و راه اندازی مجهزترین نقاهتگاه استان در شهرستان فردیس در مدت زمان فعالیت بنده انجام شده ست.

خسروزاده با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر در جریان شرایط زندگی و محل سکونت بنده بودند، اضافه کرد: شورای شهر با اقدامی سلیقه ای تصمیم به برکناری بنده کردند اما هیأت تطبیق فرمانداری این تصمیم را با دخالت استانداری ملغی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار فردیس: محل سکونتم بهانه ای برای برکناری م بود!

شهردار فردیس: محل سکونتم بهانه ای برای برکناری م بود!