مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-27سياسي

شهرستان های استان در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند


در حال حاضر هیچ نقطه قرمزی در استان وجود ندارد و شهرستان های ما در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند ولی این به معنای پایداری شرایط نیست و چه بسا این اوضاع به واسطه عملکرد مسئولان یا رفتارهای مردم به سمت بهتر یا بدتر شدن سوق پیدا کند.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر هیچ نقطه قرمزی در استان وجود ندارد و شهرستان های ما در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند ولی این به معنای پایداری شرایط نیست و چه بسا این اوضاع به واسطه عملکرد مسئولان یا رفتارهای مردم به سمت بهتر یا بدتر شدن سوق پیدا کند.

عباس رضایی در حاشیه سی و پنجمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: سیر نزولی کرونا به منزله پایان کرونا نیست و مردم باید مراقب باشند و مسئولان بهداشت و درمان نیز نظارت های لازم را در این زمینه اعمال کنند.

وی افرود: در جلسه امروز قرار شد فرمانداران و مدیران شبکه های بهداشت شهرستان ها بر روند نظارت ها اهتمام ویژه ای داشته باشند و روسای دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و کاشان نیز در صورت نیاز به هماهنگی بین بخشی از طریق استانداری این کار را دنبال کنند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: اگرچه به واسطه بهتر شدن اوضاع برخی بازگشایی ها انجام شده و این روند روز به روز بیشتر می شود، ولی چنین امری به معنای بی تفاوت بودن نیست و حفظ سلامت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های استان در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند

شهرستان های استان در وضعیت زرد یا سفید قرار دارند