مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-27پزشكي

درصد رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه ها و اماکن تهران


طی نشستی در ستاد کرونای استان تهران ضمن تاکید بر لزوم توجه به افزایش بینش بهداشتی اصناف برای مقابله با بحران کرونا، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه های تحت پوشش هر سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران 69 درصد و در اماکن 85 درصد گزارش شد.

- طی نشستی در ستاد کرونای استان تهران ضمن تاکید بر لزوم توجه به افزایش بینش بهداشتی اصناف برای مقابله با بحران کرونا، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه های تحت پوشش هر سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران 69 درصد و در اماکن 85 درصد گزارش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به بازگشایی بخشی از اصناف، کارگاه ها و اماکن عمومی بر لزوم توجه به آموزش و ترویج نکات بهداشتی به دارندگان اصناف به منظور جلوگیری از انتشار بیماری تاکید کرد.

زالی در نشستی با معاونان و مدیران بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران که با حضور دکتر حسن بیگی - معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران انجام شد، هدف از این نشست را تبادل نظر در خصوص نحوه اجرا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان بازگشایی اماکن عمومی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه ها و اماکن تهران

درصد رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کارگاه ها و اماکن تهران