مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-27پزشكي

مردم باید زندگی در «لحظه» را یاد بگیرند


متخصص اعصاب و روان با بیان اینکه مردم باید یاد بگیرند که با زندگی در لحظه، سقف آرزوهای خود را کوتاه کنند، گفت: زمانی که آرزوهای افراد ناکام می شود در گام اول اضطراب پیدا می کند و در گام دوم نیز دچار افسردگی می شود.

- امیرحسین جلالی ندوشن روانپزشک در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پساکرونا در کشور گفت: قطعا گذر زمان شرایط پسا کرونا را در کشور نشان خواهد داد چرا که ویروس کرونا یک پدیده جدید است و ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن نمی دانیم.

وی با بیان اینکه اظهار نظر در مورد این ویروس نیازمند مطالعات دقیق تر و آینده نگری دارد، افزود: به هر حال ما در آینده شاهد تغییراتی در کشور خواهیم بود چراکه کرونا ویروس در چند ماه گذشته در کشور و جهان وضعیتی به وجود آورده که روی زندگی مردم تاثیر خواهد گذاشت اما آنچه مشخص است اینکه هیچ شخصی حتی در درون نهادهای دولتی و حکومتی هم نمی توانند از تمام شدن کامل این ویروس مطمئن باشند.

این متخصص اعصاب و روان با تاکید بر ابهام و نگرانی که در مورد برگشت بیماری با شدت بیشتری وجود دارد در پاسخ به نگرانی مطرح شده مردم در سامانه 4030 ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و وزارت بهداشت، اظهار داشت: زمانی که مردم نگرانی هایی در این خصوص داشته باشند به صورت ناخواسته روی زندگی و برنامه ریزی برای آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید زندگی در «لحظه» را یاد بگیرند

مردم باید زندگی در «لحظه» را یاد بگیرند