مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 03:452020-05-27بين الملل

هلال احمردماوند زمان وقوع زلزله امکانات پوشش 2 درصد جمعیت را دارد


رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ناکافی بودن امکانات هلال احمر دماوند گفت: هلال احمر دماوند زمان وقوع زلزله امکانات پوشش 2 درصد جمعیت را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریم همتی در حاشیه بازدید از پایگاه اقماری چناران دماوند، با اشاره به ناکافی بودن امکانات هلال احمر دماوند گفت: پایگاه هلال احمر دماوند زمان وقوع زلزله 2 درصد جمعیت را پوشش می دهد و نمی تواند به عنوان پشتیبان تهران عمل کند.

همتی گفت: موجودی انبارها باید به روز شوند چرا که در حوادث اخیر این موجودی ها مصرف شده اند و از ریاست جمهوری برای اختصاص اعتبار درخواست خواهیم کرد و در نظر داریم با توجه به زلزله خیز بودن کل استان تهران این پایگاه را به عنوان پشتیبان تهران قرار بدهیم و بهینه کردن انبارها و ادوات را طی روزهای آتی عملیاتی خواهیم کرد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور عنوان داشت: هلال احمر در ایام کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته و از ابتدای شیوع کنار وزارت بهداشت قرار گرفت و بیش از 21 میلیون نفر از هموطنان در قالب بیش از 7.

5 میلیون خودرو در خروجی شهرها توسط هلال احمر غربالگری و 16 هزار نفر از هموطنان مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شدند.

وی به تفاهم نامه با نیروهای مسلح برای آموزش 400 هزار نفر از نیروهای وظیفه در طول سال اشاره کرد و گفت: آموزش های همگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمردماوند زمان وقوع زلزله امکانات پوشش 2 درصد جمعیت را دارد

هلال احمردماوند زمان وقوع زلزله امکانات پوشش 2 درصد جمعیت را دارد