مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 03:302020-05-27پزشكي

ملاحظه کنیم تا وضعیت از این بدتر نشود


رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: این که می گویند با کرونا زندگی کنیم، یعنی درست زندگی کنیم، نه این که با دردسرها و مشکلات ویروس کرونا دست و پنجه نرم کنیم، - ایسنا/اصفهان رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: این که می گویند با کرونا زندگی کنیم، یعنی درست زندگی کنیم، نه این که با دردسرها و مشکلات ویروس کرونا دست و پنجه نرم کنیم، به عبارت دیگر باید ملاحظه کنیم تا کمتر دچار مشکل شویم.

دکتر کمال حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت کنونی اصفهان از نظر شیوع کرونا زیاد مطلوب نیست، نه این که شدت خطرات قبلی وجود داشته باشد، ولی با توجه به تعداد مواردی که آزمایش گرفته شده، باید ملاحظه کنیم تا وضعیت مان از این بدتر نشود.

وی رعایت توصیه های بهداشتی را برای صعودی نشدن دوباره نمودار شیوع ویروس در استان ضروری دانست و گفت: همانطور که بعضی استان ها وضعیت خوبی داشتند اما بلافاصله نمودار مبتلایان ویروس کرونا رو به بالا رفت، ما هم ممکن است همین مشکل را پیدا کنیم و نگرانی مان این است که هرچه رفت و آمدها و تماس مردم با یکدیگر بیشتر باشد و توصیه های بهداشتی رعایت نشود، بالطبع ما وضعیت بدتر و بدتری خواهیم داشت.

حیدری با اشاره به این که اصفهان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، یادآور شد: اکنون هم تعداد مبتلایان به کرونا در استان ما بالاست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظه کنیم تا وضعیت از این بدتر نشود

ملاحظه کنیم تا وضعیت از این بدتر نشود