مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:302020-05-26سياسي

ساخت تندیس فرشته مهر به یاد شهدای مدافع سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک تهران درباره ساخت تندیس فرشته مهر و نامگذاری خیابانی به نام شهدای حوزه سلامت اظهار داشت: - و نصب آن در خیابان شریعتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک تهران درباره ساخت تندیس فرشته مهر و نامگذاری خیابانی به نام شهدای حوزه سلامت اظهار داشت: تندیس فرشته مهر، پنجشنبه هفته جاری به یاد شهدای سلامت به عنوان نمادی از خدمات رسانی صادقانه نیرو های کادر درمان در بیمارستان شهدای تجریش همزمان با برگزاری با حضور برخی مسوولان رونمایی می شود.

وی افزود: پیشنهاد ساخت تندیس و نامگذاری خیابان به یاد شهدای مدافع سلامت از سوی حوزه درمان و کادر پزشکی مطرح شد که شهرداری منطقه یک قول مساعد جهت همکاری داد.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به اینکه بر همین اساس شهرداری منطقه پیشنهاد حوزه درمان را در شورای شهر تهران مطرح کرد، گفت: در حال حاضر قرار است تندیس فرشته مهر در خیابان شریعتی نصب و خیابان شهدای سلامت نیز در بخشی از خیابان دربند و در حوالی بیمارستان شهدای تجریش نامگذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تندیس فرشته مهر به یاد شهدای مدافع سلامت

ساخت تندیس فرشته مهر به یاد شهدای مدافع سلامت