مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 11:052020-05-26اقتصادي

مشکل قطعی برق ورامین برطرف شد


40 مگاوات به ظرفیت برق ورامین افزوده شده است.

- فرماندار ورامین با بیان اینکه 40 مگاوات به ظرفیت برق ورامین افزوده شده است، گفت: مشکل ضعف و نوسان ولتاژ در شهرستان ورامین و روستاهای بخش مرکزی در تابستان امسال برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسین کاغذلو در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت های شهری و روستایی در بخش های مرکزی و جوادآباد ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار کرد: تابستان سال گذشته، مشکلاتی در حوزه برق و آب برخی از مناطق شهری و روستایی ورامین رخ داد که لازم است تا پیش از آغاز فصل تابستان و با هدف رفع و جلوگیری از تکرار این مشکلات، جلسات تخصصی کاربردی برگزار شود.

وی افزود: سال گذشته در حوزه روستایی مشکلاتی در تأمین آب برخی از روستاهای بخش مرکزی و جوادآباد به وجود آمده بود که با مدیریت منابع و اقدامات کوتاه مدت بخشی از این مشکلات برطرف و با اجرای طرح های بلندمدت طی ماه های گذشته، مشکل کمبود آب در این مناطق به طور کامل مرتفع شد.

وی تصریح کرد: با وجود تأکیدات صورت گرفته، کماکان برخی از روستاها مدیریت آب را به شرکت آب و فاضلاب واگذار نکرده اند که این امر باعث می شود که خدمت رسانی به این مناطق با مشکل همراه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی برق ورامین برطرف شد

مشکل قطعی برق ورامین برطرف شد