مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 09:002020-05-26پزشكي

فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد


فرصت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، برای آخرین بار تمدید شد.

- فرصت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، برای آخرین بار تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1399 در روز پنجشنبه 9 مرداد 99 در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

با توجه به در خواستهای مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام در این آزمون برای آخرین بار تمدید شد و داوطلبان می توانند از امروز سه شنبه 6 خرداد تا روز پنجشنبه 8 خرداد در این دوره از آزمون ثبت نام کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، رشته جراحی کورکتال با پیش نیاز رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران با ظرفیت یک نفر، رشته نوروفیزیولوژی بالینی کودکان با پیش نیاز رشته فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان، تخصص بیماری های مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی تهران با ظرفیت یک نفر و رشته جراحی عمومی درون بین زنان با پیش نیاز رشته زنان و زایمان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ظرفیت یک نفر اضافه شده است.

داوطلبان آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1399 از امروز تا پنجشنبه 8 خرداد فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد

فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد