مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-26دانش

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی


رییس سازمان سنجش آموزش پزشکی از آغاز مهلت مجدد ثبت نام برای حضور در آزمون فلوشیپ پزشکی خبر داد و گفت: این آزمون 9 مرداد 99 در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

- رییس سازمان سنجش آموزش پزشکی از آغاز مهلت مجدد ثبت نام برای حضور در آزمون فلوشیپ پزشکی خبر داد و گفت: این آزمون 9 مرداد 99 در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید سعید هاشمی نظری ضمن بیان این مطلب از آغاز مهلت مجدد تمدید ثبت نام برای حضور در آزمون فلوپشیپ پزشکی خبر داد و گفت: تاکنون 1412 نفر در آزمون فلوشیپ پزشکی ثبت نام کرده اند و با توجه به استقبال داوطلبان مبنی بر حضور در این آزمون، مهلت مجددی برای ثبت نام در این آزمون تمدید شد.

وی اظهار کرد: آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی( فلوشیپ) روز پنجشنبه 9 مرداد ماه در دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزار خواهد شد.

هاشمی نظری افزود: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، ثبت نام از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه ششم خرداد ماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 8 خرداد ماه برای آخرین بار تمدید شده است.

این مهلت مجدد ثبت نام به دلیل آن بود که افرادی که هنوز موفق به نام نویسی و ارائه مدارک خود نشده اند، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی