مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 04:002020-05-26حوادث

امدادرسانی به 2 مفقودی در کوهستان های استان سمنان+ تصاویر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به دو نفر مفقودی در کوهستان های این استان با تلاش نجاتگران هلال احمر خبر داد.

- مظفر محمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مفقودی یک نفر در کوهستان به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام شد و نجاتگران این جمعیت به سرعت خود را برای نجات فرد مفقود، به محل وقوع حادثه رساندند.

وی بیان کرد: این حادثه در کیلومتر 35 محور دامغان به شاهرود و در فرعی ارتفاعات روستای مؤمن آباد رخ داد و امدادگران پایگاه نعیم آباد در شرق استان سمنان به یاری فرد مفقود شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: این حادثه در ساعت 19 و 30 دقیقه شب گذشته به جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام شد و سه نفر از نجاتگران این جمعیت درنهایت در حدود ساعت 23 و 52 دقیقه شب توانستند فرد حادثه دیده را پیدا کرده و او را نجات دهند.

محمدخانی همچنین از مفقودی یک نفر دیگر در کوهستان های مناطق شمالی استان سمنان خبر داد و گفت: این حادثه در کیلومتر 35 محور شهمیرزاد- فولاد محله و در منطقه سیاه رودبار در روستای کلیم رخ داد.

وی افزود: این حادثه در ساعت 17 و 25 دقیقه عصر روز گذشته به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان اعلام شد و چهار نفر از امدادگران این جمعیت را به محل وقوع حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 2 مفقودی در کوهستان های استان سمنان+ تصاویر

امدادرسانی به 2 مفقودی در کوهستان های استان سمنان+ تصاویر