مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 03:052020-05-25حوادث

اطفای حریق 34 منزل مسکونی در کرمان طی اردیبهشت ماه


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از اطفای حریق 34 منزل مسکونی در اردیبهشت ماه امسال در شهر کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا میرزایی با بیان اینکه در حوادث اردیبهشت ماه، 34 منزل مسکونی دچار آتش سوزی شده است، گفت: در اردیبهشت ماه امسال، 87 مورد عملیات اطفای حریق و 282 مورد عملیات امدادونجات توسط آتش نشانان انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان افزود: در مدت زمان یادشده در مجموع، 87 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده که بیشترین آن ها با 34 مورد مربوط به منازل مسکونی، 21 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 15 مورد مربوط به وسایل نقلیه، هشت مورد مربوط به مراکز تجاری، هشت مورد مربوط به جنگل و درختان و یک مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

وی به 282 مورد عملیات امدادونجات در مدت یادشده توسط آتش نشانان اشاره کرد و گفت: بیشترین آمار حوادث  امدادونجات در اردیبهشت ماه، با 114 مورد مربوط به زنده گیری مارهای سمی و خطرناک بوده است.

میرزایی افزود: همچنین 61 مورد مربوط به زنده گیری حیوانات خطرناک، 31 مورد چیدن حلقه و قفل، 14 مورد امداد آسانسور، سه مورد امداد تصادفات خودرویی، شش مورد امدادونجات از کوه و بلندی و دو مورد امدا و نجات سقوط در چاه و مابقی آن ها مربوط به سایر مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفای حریق 34 منزل مسکونی در کرمان طی اردیبهشت ماه

اطفای حریق 34 منزل مسکونی در کرمان طی اردیبهشت ماه