مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 23:252020-05-25فرهنگي

تولید 5 نمایش رادیویی ویژه ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران


پنج نمایش کوتاه رادیویی با موضوعات رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد به نویسندگی و کارگردانی میلاد جباری مولانا تولید و پخش خواهد شد.

- میلاد جباری مولانا نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر ضمن بیان این مطلب به خبرنگار تئاتر فارس گفت: این نمایش ها از پنج تا ده دقیقه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایام رحلت امام خمینی(ره) و به همت کانون بسیج هنرمندان شهید انجم افروز، پردیس تئاتر تهران و شهرداری تهران تولید شده و قرار است در فضای مجازی و از طریق شبکه های رادیویی در ایام پانزده خرداد پخش شوند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایش ها تلاش کردند به موضوعات مرتبط با قیام پانزده خرداد و شخصیت والای حضرت امام (ره) بپردازند، گفت: موضوعات نمایشنامه ها شامل نخست، اصل قیام 15 خرداد و حواشی آن روز، دوم امام خمینی(ره) و بازتاب قیام ایشان در روستاها و تأثیرات روستاییان در پیروزی انقلاب اسلامی، سوم شهادت آقا مصطفی خمینی در راستای قیام امام خمینی(ره) و زندگی امام خمینی(ره) در نجف ، چهارم بیست و چهار ساعت منتهی به رحلت امام خمینی(ره) و در نهایت هم رویای شب دهم اردیبهشت هستند.

جباری مولانا اظهار داشت: موضوع نمایش رویای شب دهم اردیبهشت که به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی خودم در سال 96 در تالار وحدت به صحنه رفتف بحث دفاع مقدسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 5 نمایش رادیویی ویژه ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران

تولید 5 نمایش رادیویی ویژه ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران