مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 13:452020-05-25سياسي

واعظی: در امور داخلی مجلس دخالتی نداریم/ دوست نداریم در حیطه وظایف دولت دخالت شود


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به شروع کار مجلس یازدهم در روزهای آینده و ضرورت تعامل و همکاری همه قوای کشور در شر ایط خاص کشور گفت: همانطور که ریاست محترم جمهور بارها گفته اند دولت همواره بر همکاری و تعامل با دیگر قوا و از جمله مجلس اهتمام داشته و در شرایط .

- رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به شروع کار مجلس یازدهم در روزهای آینده و ضرورت تعامل و همکاری همه قوای کشور در شر ایط خاص کشور گفت: همانطور که ریاست محترم جمهور بارها گفته اند دولت همواره بر همکاری و تعامل با دیگر قوا و از جمله مجلس اهتمام داشته و در شرایط کنونی کشور این همکاری اهمیتی ویژه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی با رد برخی گمانه زنی های رسانه ای در خصوص دخالت دولت در انتخاب هیات رییسه مجلس یازدهم، گفت: دولت انتخاب روسای کمیسیون ها، هیات رییسه و رییس مجلس را مسئله داخلی قوه مقننه می داند و از این رو نه در گذشته در این زمینه دخالی داشته و نه در آینده خواهد داشت.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه دولت همواره براساس اصل تفکیک قوا فعالیت کرده ، خاطرنشان کرد: همانطوری که به هیچ عنوان دوست نداریم، شاهد دخالت افراد و نهادهای غیرمسئول در حیطه مسائل اجرایی و وظایف دولت باشیم، خودمان هم چنین شانیتی برای دولت قائل نیستیم که در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: در امور داخلی مجلس دخالتی نداریم/ دوست نداریم در حیطه وظایف دولت دخالت شود

واعظی: در امور داخلی مجلس دخالتی نداریم/ دوست نداریم در حیطه وظایف دولت دخالت شود