مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 11:352020-05-25پزشكي

تست کرونای تمامی تیم ها در آزمایشگاه واحد و معتبر انجام شود


باشگاه گل گهر سیرجان با صدور بیانیه ای خواستار الزامی شدن اخذ تست کرونا از تمامی تیم های فوتبال در آزمایشگاه واحد و معتبر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر سیرجان، به دنبال ابتلاء تعدادی از اعضای تیم فوتبال گل گهر به ویروس کرونا این باشگاه بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است: به نام خدا در پی درج خبری در رسانه های کشور، مبنی بر ابتلای تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال گل گهر به ویروس کرونا، باید به اطلاع مردم خوب و ورزش دوست کشورمان برسانیم؛ پس از انجام تست کرونا توسط یکی از معتبرترین آزمایشگاه های کشور به باشگاه گل گهر اعلام شد که متأسفانه تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم به ویروس مذکور مبتلا هستند.

از آن جا که سلامت بازیکنان، کادر فنی و خانواده ایشان مهم ترین دغدغه باشگاه گل گهر است، بلافاصله تمرینات تیم فوتبال گل گهر تعطیل شد و تمامی بازیکنان و کادر فنی نیز قرنطینه شدند.

متعاقب این ماجرا با تصمیم پزشک تیم مقرر شد که یک بار دیگر از همه ی اعضای تیم تست های لازم گرفته شود.

این اطمینان خاطر را به تمامی همشهریان و همراهان باشگاه گل گهر می دهیم که همچنان بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت و درمان و وزارت ورزش و جوانان عمل خواهیم کرد، چرا که همواره مهم ترین رسالت باشگاه گل گهر، تلاش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونای تمامی تیم ها در آزمایشگاه واحد و معتبر انجام شود

تست کرونای تمامی تیم ها در آزمایشگاه واحد و معتبر انجام شود