مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 09:152020-05-25پزشكي

فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان به 465 نفر رسید


در شبانه روز گذشته، 13 نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به 465 نفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز تعداد 629 مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع 629 بیمار جدید، 505 بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و 124 بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این 629 نفر تعداد کل مبتلایان به 11048 نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر 752 بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش مدافعان سلامت مردم، 9831 بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته، 13 نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به 465 نفر برسد.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان به 465 نفر رسید

فوتی های ناشی از کرونا در خوزستان به 465 نفر رسید