مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-25حوادث

قتل جوان 33 ساله گچسارانی با اسلحه شکاری


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: اوایل بامداد صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه ، جوان 33 ساله ای با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: اوایل بامداد صبح امروز دوشنبه پنجم خردادماه ، جوان 33 ساله ای با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

“سرهنگ سید محمد موسوی” افزود: اوایل بامداد امروز حوالی ساعت 2 و 30 دقیق یک جوان 33 ساله در روستای دیل این شهرستان، بر اثر شلیک اسلحه شکاری به قتل رسید.

وی علت قتل را موضوع شخصی و اختلافات قبلی بین قاتل و مقتول عنوان و تصریح کرد: قاتل که جوان 24 ساله ای بود در همان ساعات اولیه پس از قتل دستگیر و در بازجویی اول به قتل اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته کشف و ضبط شد، ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضایی اظهار کرد: پلیس با هر اقدامی که نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کند برابر قانون با قاطعیت برخورد می کند، ضمن آنکه به شهروندان عزیز توصیه می کنیم برای حل اختلاف و مشکلات خود با سعه صدر و از روش های قانونی، منطقی استفاده کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل جوان 33 ساله گچسارانی با اسلحه شکاری

قتل جوان 33 ساله گچسارانی با اسلحه شکاری