مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 06:152020-05-25اقتصادي

ظرف دو الی سه هفته آینده مشکل آب غیزانیه حل خواهد شد


پیش بینی می شود پس از اتمام این خط و آزمایش خطوط سپس ورود به مدار این کانال، حداکثر ظرف دو الی سه هفته آینده این خط وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز عادل حرباوی قائم مقام آبفای خوزستان ظهر امرز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غیزانیه، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تصفیه خانه شهید الماسی شیبان، یکی از بخش های طرح آبرسانی به غیزانیه است که از سال 85 وارد مدار بهره برداری شد، اما از آن زمان تاکنون مشکلاتی پیدا کرده که در حال حاضر عملیات بازسازی و نوسازی و افزایش ظرفیت آن در حال انجام است.

وی ادامه داد: حوضچه های این تصفیه خانه لایروبی و فیلترهای آن بازسازی شده، در حال حاضر نیز مراحل نهایی overhaul (تعمیرات اساسی) کردن پمپ های خروجی، نصب پمپ های شناور وانتقال و وصل خط جدید طرح آبرسانی غیزانیه در حال انجام است.

مدیرعامل سابق شرکت آبفار روستایی خوزستان با بیان اینکه ظرف دو الی سه هفته آینده، بهره برداری از تصفیه خانه افزایش ظرفیت داده خواهد شد گفت: یکی از بخش های پروژه آب رسانی به غیزانیه خواهد بود و بخش بعدی و اصلی این عملیات، خط انتقال بین تصفیه خانه شیبان و ایستگاه پمپاژ سفیره به طول 25 کیلومتر است که مراحل نهایی آن در حال طی شدن است و از مقدار این عملیات 200 متر باقی مانده که ظرف روزهای آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف دو الی سه هفته آینده مشکل آب غیزانیه حل خواهد شد

ظرف دو الی سه هفته آینده مشکل آب غیزانیه حل خواهد شد