مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:562020-05-25حوادث

جدال با آتش در نبود تجهیزات کافی/مسؤولان استان کهگیلویه را دریابند


امکانات و تجهیزات موجود برای مقابله با آتش سوزی در کهگیلویه کافی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما خطر آتش سوزی در عرصه های طبیعی و مزارع شهرستان تشدید می شود.

سوزاندن بقایای محوصلات کشاورزی از دیگر عوامل وقوع آتش سوزی هاست؛ موضوعی که به رغم تأکید مسؤولان و ممنوع بودن به راحتی از سوی برخی کشاورزان که فکر می کنند باعث تقویت خاک می شود صورت می گیرد.

همچنین ایجاد آتش در بوته زارها و بیشه زارها جهت از بین بردن جانوران موذی و آتش سوزی غیر عمدی ناشی از بازی کودکان در تفرجگاه های طبیعی، سهل انگاری و بی توجهی گردشگران، چوپانان و شکارچیان، پرتاب سیگار در مسیر جاده های مجاور در مناطق طبیعی و آتش سوزی های ناشی از بلایای طبیعی خطراتی است که در کمین مراتع و مزارع است.

با این حال اما نبود امکانات و تجهیزات کافی به یک چالش در مهار آتش سوزی های کهگیلویه تبدیل شده تا جایی که در برخی مواقع سرشاخه درختان تنها ابزار بکار گرفته برای خاموشی می شود.

همیشه برای اطفای حریق صحبت از کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز می شود و در نشست های متعدد ستاد مدیریت بحران نبود اعتبار مهمترین مشکل برای مقابله با آتش سوزی ها چاشنی این نشست شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال با آتش در نبود تجهیزات کافی/مسؤولان استان کهگیلویه را دریابند

جدال با آتش در نبود تجهیزات کافی/مسؤولان استان کهگیلویه را دریابند