مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-25اجتماعي

آخرین جزییات درباره برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان دبستانی


هر زمان معلمان تشخیص دهند یادگیری دانش آموزان به اتمام رسیده، می توانند نتایج ارزشیابی را در کارنامه آنها ثبت کنند.

- رضوان حکیم زاده؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره ارزشیابی دانش آموزان دوره ابتدایی اظهار کرد: ارزشیابی دوره ابتدایی همانند سال های گذشته توصیفی است البته امسال امتحان هماهنگ پایه ششم برگزار نمی شود و از سال های گذشته به این امتحان هماهنگ اعتراض بود.

وی افزود: دستورالعملی را به مدارس ارسال کردیم که معلم باید آن را برای تمام دانش آموزانش تکمیل کند و به صورت خاص برای دانش آموزان کلاس اول دبستان علاوه بر معلم، مدیر مدرسه هم باید نظارت کند تا این اطمینان حاصل شود، دانش آموز مهارت های اولیه را فرا گرفته است.

یک فرمی برای هر دانش آموز پیش بینی شده است تا مشخص شود از چه روش هایی برای آموزش استفاده کرده است، آیا به صورت مجازی بوده یا از تلویزیون و سایر موارد استفاده کرده است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در دوره ابتدایی موضوع اصلی یادگیری دانش آموزان است و باید این اطمینان حاصل شود که تمام دانش آموزان به آموزش دسترسی داشته اند، گفت: اشکالات دانش آموزان باید جبران شود و برای آنهایی که به آموزش مجازی دسترسی نداشتند یا اشکالاتی در یادگیری دارند، برنامه مشخص طراحی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات درباره برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان دبستانی

آخرین جزییات درباره برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان دبستانی