مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:552020-05-25سياسي

هشدار مقام قضایی برای واگذاری زمین های دولتی به افراد خاص


رییس کل دادگستری استان گلستان ضمن دعوت از سمن ها برای فرهنگ سازی و حساسیت مردم به موضوع مراتع، گفت: واگذاری زمین های دولتی به افراد خاص با هیچ بهانه ای توجیه پذیر نیست و دادگستری در برخورد با متخلفان تعارف ندارد.

- رییس کل دادگستری استان گلستان ضمن دعوت از سمن ها برای فرهنگ سازی و حساسیت مردم به موضوع مراتع، گفت: واگذاری زمین های دولتی به افراد خاص با هیچ بهانه ای توجیه پذیر نیست و دادگستری در برخورد با متخلفان تعارف ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هاشمیان اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شد، مردم و دستگاه های اجرایی نسبت به تخریب جنگل و قطع درختان حساس شده اند و تخریب آنها را به دستگاه های متولی گزارش می کنند، اما درباره مراتع این حساسیت وجود ندارد.

وی افزود: متاسفانه در استان، شاهد هستیم برخی افراد شبانه ده ها هکتار از مراتع را شخم می زنند و کشت و کار می کنند و زمانی گزارش به ما به می رسد که این مراتع حسابی آسیب دیده اند.

رییس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه به گواه کارشناسان خطر ریزگرد بیخ گوش گلستان است از سمن ها دعوت کرد که برای فرهنگ سازی و حساسیت مردم به موضوع حفظ مراتع هم ورود کنند.

هاشمیان با اشاره به موضوع غیرقانونی واگذاری اراضی دولتی، عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی در واگذاری زمین های دولتی باید افرادی را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مقام قضایی برای واگذاری زمین های دولتی به افراد خاص

هشدار مقام قضایی برای واگذاری زمین های دولتی به افراد خاص