مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-25پزشكي

چگونگی فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های علمیه/ بررسی سلامت طلاب


راهنمای گام دوم مبارزه با کووید 19 (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در حوزه های علمیه منتشر شد.

- راهنمای گام دوم مبارزه با کووید 19 (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در حوزه های علمیه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، راهنمای گام دوم مبارزه با کووید 19 (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در حوزه های علمیه از سوی معاونت بهداشتی وزارت بهداشت منتشر شد.

یکی از راه های انتقال کروناویروس به طور عمده از طریق ریز قطرات یا از طریق سرفه یا عطسه و یا لمس اشیاء آلوده منتقل می شوند.

براساس دانسته های کنونی این بیماری از یک طیف ملایم تا شدید با علایمی همچون تب، سرفه، تنگی نفس می تواند بروز کند و در موارد شدیدتر ممکن است منجر به ذات الریه، نارسایی کلیه و مرگ شود.

با توجه به آخرین اطلاعات، انتقال ویروس کرونا از انسان به انسان از طریق سرفه، عطسه، تخلیه ترشحات بینی و دهان در محیط است.

این ویروس می تواند در فاصله 1 تا 2 متری از طریق سرفه یا عطسه منتقل شود.

راه دیگر انتقال، تماس دستها با محیط و سطوح آلوده به ویروس مانند تجهیزات، دستگیره درب ها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله ها، پریز و کلیدهای برق و کلیه وسایلی است که به طور عمومی و مشترک استفاده می شود شامل اسکناس، اسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های علمیه/ بررسی سلامت طلاب

چگونگی فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های علمیه/ بررسی سلامت طلاب