مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 04:002020-05-25اقتصادي

احداث و جایگزینی 22 بیمارستان در تهران در سال جاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از جایگزینی 22 بیمارستان جدیدالاحداث با بیمارستان های قدیمی در سطح استان تهران در سال جاری خبر داد.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از جایگزینی 22 بیمارستان جدیدالاحداث با بیمارستان های قدیمی در سطح استان تهران در سال جاری خبر داد.

نعمت اله ترکی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر حفظ، تثبیت و پایداری اشتغال موجود، تکمیل واحدهای تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و همگرایی و همسویی نظام بانکی به عنوان اولویت های مدیران و دستگاه های اجرایی سطح استان تهران در سال 1399 افزود: در راستای تحقق اولویت های تعیین شده احداث و جایگزینی 22 بیمارستان جدید با بیمارستان های قدیمی در سطح شهرستان های استان تهران به ویژه در شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است و در برنامه بودجه نیز این موضوع به خوبی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این بیمارستان ها حدود 8000 تخت بیمارستانی به سرانه استان تهران اضافه خواهد شد.

در حال حاضر سه بیمارستان در شهرستان های قدس، ملارد و شهریار آماده بهره برداری و بیمارستان اسلامشهر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: در سال 1398 با توجه به شیوع کرونا ویروس در حوزه بهداشت و درمان هزینه کرد زیادی داشته ایم و حدود 700 میلیارد تومان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و جایگزینی 22 بیمارستان در تهران در سال جاری

احداث و جایگزینی 22 بیمارستان در تهران در سال جاری