مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:552020-05-25سياسي

مجلس دهم عملکرد قابل قبولی در حوزه تقنینی و نظارتی دارد


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس دهم با سه فراکسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در حوزه قانون گذاری و نظارتی گام های جدی و موثری بردارد.

- رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس دهم با سه فراکسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در حوزه قانون گذاری و نظارتی گام های جدی و موثری بردارد.

محمدجواد کولیوند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد مجلس دهم بیان کرد: علی رغم این که شاهد هستیم خیلی از افراد در خارج از مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها عملکرد مجلس دهم را ضعیف تلقی می کنند، اما از نظر بنده مجلس دهم عملکرد قوی ای داشته و قوانین موثر و نظارت جدی در این مجلس تحقق یافته است.

وی اظهار کرد: مجلس دهم در مسیر درستی گام برداشت که هم به دغدغه های مقام معظم رهبری چه در زمینه تولید و چه در سایر حوزه ها پرداخت.

به عنوان مثال قانون رفع موانع تولید به سرعت و ظرف سه هفته در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و یا قانون مالیات بر ارزش افزوده که سال های طولانی در مجلس مانده بود در این مجلس نهایی شد و به نتیجه رسید.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مجلس توانست رییس جمهور را به جلسه علنی بیاورد و پنج سوال از ایشان بپرسد و در نهایت از چهار سوال قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دهم عملکرد قابل قبولی در حوزه تقنینی و نظارتی دارد

مجلس دهم عملکرد قابل قبولی در حوزه تقنینی و نظارتی دارد