مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:352020-05-25اقتصادي

نقدینگی 2230 هزار میلیاردی کجا باید سرریز شود؟


در حالی که کارشناسان حرکت نقدینگی به سمت بازارهای طلا، سکه و ارز را برای اقتصاد مضر می دانند، بهترین مامن برای آن را در شرایط کنونی، بازار سرمایه اعلام کرده اند با این حال معتقدند که باید این نقدینگی به سمت تولید حرکت کند تا موجب بهبود اقتصاد و اشتغالزایی .

- در حالی که کارشناسان حرکت نقدینگی به سمت بازارهای طلا، سکه و ارز را برای اقتصاد مضر می دانند، بهترین مامن برای آن را در شرایط کنونی، بازار سرمایه اعلام کرده اند با این حال معتقدند که باید این نقدینگی به سمت تولید حرکت کند تا موجب بهبود اقتصاد و اشتغالزایی شود و این امر نیازمند رعایت ملزوماتی در رشدهای بورس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظام پولی و بانکی به دلیل نقش تعیین کننده در سیاست های پولی و اعتباری و به عنوان یک قدرت اقتصادی مهم در اختیار دولت، می تواند با اتخاذ سیاست های مناسب و هماهنگ با اهداف کلان اقتصادی و بکار بردن ابزارهای کنترل، نقدینگی را به سمت فعالیت های مولد اقتصادی هدایت کند و با افزایش ثبات اقتصادی زمینه را برای شکل گیری سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و.

فراهم کند.

اما پس از واگذاری اموال دولتی، آزادسازی سهام عدالت و رشدهای بی سابقه ای که شاخص بورس تجربه کرد، این بازار مامنی برای سرمایه های اقشار مختلفی از مردم چه فعالان باسابقه در بورس چه مردمی که تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدینگی 2230 هزار میلیاردی کجا باید سرریز شود؟

نقدینگی 2230 هزار میلیاردی کجا باید سرریز شود؟