مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:152020-05-24فناوري

کدام خدمات 122 رایگان است؟


مشترکان می توانند تمامی مشکلات مربوط به کنتور آب را با شماره گیری به سامانه 122 مطرح کنند و به طور رایگان ارائه خدمات بهره بگیرند.

- مدیر مرکز ارتباطات مردمی 122 گفت: مشترکان می توانند تمامی مشکلات مربوط به کنتور آب را با شماره گیری به سامانه 122 مطرح کنند و به طور رایگان ارائه خدمات بهره بگیرند.

جمشید قربانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ هزینه ای بابت ارائه خدماتی که کارکنان سامانه 122 به مشترکان ارائه می دهند، دریافت نمی شود، اظهار کرد: این در شرایطی است که مشکل مربوط به کنتور باشد اما اگر در داخل ساختمان مشکلی برای لوله آب یا مسائل دیگر به وجود آمده باشد، بر عهده سامانه 122 نیست.

وی افزود: به عبارت دیگر خدمات بعد از کنتور بر عهده مشترک است اما اگر کنتور دچار شکستگی، یخ زدگی، قطعی، عیب فنی و مسائلی از این قبیل شود، همکاران ما به صورت رایگان آن را برطرف خواهند کرد.

مدیر مرکز ارتباطات مردمی 122 در پاسخ به این سوال که تعویض کنتور چه زمانی انجام می شود و هزینه آن بر عهده چه کسی است، گفت: هزینه تعویض کنتور بر عهده مشترک است و عمر آن نیز بستگی به کارکرد کنتور، نوع کنتور و عواملی از این قبیل دارد اما با این وجود در یک فرایند استاندارد زمانی با واژه اصلاح و بازسازی مورد بازیابی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خدمات 122 رایگان است؟

کدام خدمات 122 رایگان است؟