مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 خرداد 1399 ساعت 03:002020-05-24حوادث

آتش سوزی در مرکز خدمات سلامت بردخون


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: آتش سوزی رخ داده در بخشی از اتاق ازمایشگاه در ساعت 14 و 15 دقیقه روز گذشته به دلیل جرقه پریز برق با اقدام به موقع پرسنل کشیک و نگهبان مرکز و اطلاع به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

- ایسنا/بوشهر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: آتش سوزی رخ داده در بخشی از اتاق ازمایشگاه در ساعت 14 و 15 دقیقه روز گذشته به دلیل جرقه پریز برق با اقدام به موقع پرسنل کشیک و نگهبان مرکز و اطلاع به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

احمد آخوندی در خصوص آتش سوزی ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون افزود: در این حادثه خوشبختانه به پرسنل و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده ولی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش سوزی آسیب دیده اند که میزان خسارت در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: وسعت آتش سوزی محدود بوده و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد کرده و به سایر قسمت های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشد.

وی در خصوص وضعیت بیمه ای ساختمان و تجهیزات مرکز گفت: خوشبختانه ساختمان مرکز و تجهیزات آن تحت پوشش بیمه حوادث از جمله آتش سوزی هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با تاکید بر استمرار ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت بردخون گفت: خدمات روتین مرکز در حال انجام است و با توجه به میزان آتش سوزی خوشبختانه خلل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در مرکز خدمات سلامت بردخون

آتش سوزی در مرکز خدمات سلامت بردخون