مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 21:452020-05-24پزشكي

افزایش 300 درصدی مبتلایان به کرونا دردزفول


میانگین موارد بستری در دزفول نشان دهنده افزایش 200 تا300 درصدی شمارمبتلایان در این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت،  شب گذشته در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم مزشکی دزفول، اظهارکرد: متأسفانه آمار مبتلایان به کرونا در دزفول نسبت به جمعیت این شهرستان از متوسط کشوری بیشتر است.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش آمار مبتلا به کرونا ویروس افزایش نمونه گیری در خوزستان است اما دیرتر آغاز شدن اپیدمی کرونا در خوزستان و دزفول نسبت به دیگر نقاط کشور در این روند بی تاثیر نیست.

معاون وزارت بهداشت گفت: در دزفول میانگین مواردی که منجر به بستری روزانه می شوند، 15تا 18 نفر است که این آمار نشان دهنده افزایش 200تا 300درصدی شمار مبتلایان در دزفول است.

وی ادامه داد: برای به نتیجه رسیدن و کشف بیماران باید ظرفیت انجام آزمایش و نمونه گیری از افراد افزایش یابد و دانشگاه علوم پزشکی باید با اتخاذ تصمیمات جدید و مناسب ظرفیت نمونه گیری را در هر 24 ساعت چند برابر نماید، تا کنترل شرایط بدست آید.

ایرج حریرچی بیان کرد: کمبودهای منابع مالی و انسانی نباید مانعی برای انجام تست های بیشتر در این شهرستان شود پس ضروری است که تصمیم گیری هایی در خصوص رفع این موضوعات اتخاذ گردد؛ حتی با خرید تجهیزات، آموزش و به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 درصدی مبتلایان به کرونا دردزفول

افزایش 300 درصدی مبتلایان به کرونا دردزفول