مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 18:452020-05-24اجتماعي

ترافیک روان در تعطیلات عید فطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نوراله خادم با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در تعطیلات عید سعید فطر تعداد تردد ها و مسافرت های بین شهری افزایش پیدا خواهد کرد، - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: مسیر های تهران – شمال، آزاد راه تهران قم، آزاد راه تهران – پردیس و جاده قدیم جاجرود از ترافیک روان برخوردار می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نوراله خادم با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در تعطیلات عید سعید فطر تعداد تردد ها و مسافرت های بین شهری افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: توصیه اکید ما به شهروندان این است که ضمن خودداری از انجام مسافرت های غیر ضروری در صورتیکه قصد تردد در معابر بین شهری را دارند حتما مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی را با حساسیت رعایت نمایند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه پایتخت در آمادگی و آماده باش صددرصد می باشد، بیان داشت: مسیر های تهران شمال، آزاد راه تهران قم، آزاد راه تهران پردیس و جاده قدیم جاجرود از ترافیک روان برخوردار می باشد.

سرهنگ خادم عنوان داشت: رانندگان گرامی که از این مسیر ها تردد می کنند در صورت مواجه شدن با هر مشکلی می توانند با شماره 110 و 120 تماس حاصل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روان در تعطیلات عید فطر

ترافیک روان در تعطیلات عید فطر