مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 17:302020-05-24اجتماعي

اعزام 2 فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در منطقه خنگ بنار گچساران


مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش و وسعت آتش سوزی در ارتفاعات خنگ بنار و کوه گوهر گچساران گفت: دو فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در مراتع و جنگل های گچساران فردا اعزام می شود.

- گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز نشست ستاد مدیریت بحران با موضوع زلزله و آتش سوزی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران کل و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 در این نشست وحید محمدی تبار  با اشاره به اینکه  آتش سوزی در عرصه های طبیعی در وهله اول  برعهده منابع طبیعی است، گفت: همه دستگاه ها و نهادها برای حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی موظف هستیم.

وی با اشاره به گسترش  و وسعت آتش سوزی  در ارتفاعات خنگ بنار و کوه گوهر گچساران گفت: دو فروند بالگرد آبپاش  برای مهار آتش در مراتع و جنگل های گچساران  فردا اعزام می شود.

 این مسوول  عنوان کرد: 2 فروند بالگرد آبپاش  برای اعزام به ارتفاعات کوه خنگ بنار و کوه گوهر نیاز به امکانات مانند سوخت مورد نیاز، آب مورد نیاز و خوابگاه دارد که بایستی این امکانات فراهم شود.

 مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: یک خواهشی از مدیرکل منابع طبیعی استان دارم این که روسای شهرستان منابع طبیعی پاسخگوی تماس ها باشند و  انتظار این است که مدیر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در منطقه خنگ بنار گچساران

اعزام 2 فروند بالگرد آبپاش برای مهار آتش در منطقه خنگ بنار گچساران