مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 خرداد 1399 ساعت 17:152020-05-24فناوري

سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی پاسخگوی شهروندان است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز پاسخگوی شهروندان است.

- ابوالفضل فلاح، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج ، گفت: با عنایت به تکریم ارباب رجوع، لزوم پاسخگویی به سئوالات و ضرورت ارائه خدمات به مردم شریف استان البرز، روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز از طریق سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی این اداره کل و سیستم تلفن گویا و نیز به شکل حضوری درخدمت مخاطبان درون و برون سازمانی بوده و پیام های ارتباطات مردمی از قبیل گزارش، نقطه نظر ، انتقاد، پیشنهاد و تقاضای راهنمایی در حوزه های بانک، بیمه، گمرک، مالیات، بورس، خصوصی سازی، سرمایه گذاری خارجی ، اموال تملیکی ، حسابرسی، نظارت مالی و خزانه داری و .

را در جریان پاسخگویی قرار می دهد و با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در این خصوص در کوتاهترین زمان، پاسخ پیام های رسیده اخذ و به پیام گذار منعکس می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی جهت دسترسی به سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی می توانند وارد پورتال اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به آدرسhttp://al.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی پاسخگوی شهروندان است

سامانه دریافت و پاسخگویی پیام های مردمی پاسخگوی شهروندان است