مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 22:402020-05-23بين الملل

آمریکا: حمله نیروهای تحت فرماندهی «حفتر» به طرابلس باید متوقف شود


دولت آمریکا خواستار توقف حملات نیروهای نظامی و تحت فرماندهی ژنرال «خلیفه حفتر» به پایتخت لیبی برای آغاز گفتگوهای صلح میان طرفهای درگیر در این کشور شد.

- دولت آمریکا خواستار توقف حملات نیروهای نظامی و تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر به پایتخت لیبی برای آغاز گفتگوهای صلح میان طرفهای درگیر در این کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، دولت آمریکا روز شنبه اعلام کرد که برای آغاز گفتگوهای صلح لیبی حمله نیروهای تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر - موسوم به ارتش ملی لیبی- که با پشتیبانی امارات متحده عربی علیه طرابلس، پایتخت این کشور انجام می شود، باید هرچه زودتر متوقف گردد.

این در حالی است که ریچارد بی.

نورلند سفیر آمریکا در لیبی روز جمعه در گفتگو با فائز السراج نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از کمکهای مهم این دولت در جهت شکست تروریسم و دستیابی به صلح استقبال می کند.

در این بیانیه آمده است: وزیر خارجه پمپئو و نخست وزیر السراج اوایل روز جمعه با یکدیگر گفتگو کردند، و تأکید کردند که عملیات تهاجمی علیه طرابلس باید پایان پذیرد تا تمام نیروهای خارجی بتوانند از [این کشور] خارج شوند و رهبران لیبی که حاضر به زمین گذاردن سلاحهای خود هستند، بتوانند بر سر موضوعات مورد اختلاف میان خود با یکدیگر گفتگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: حمله نیروهای تحت فرماندهی «حفتر» به طرابلس باید متوقف شود

آمریکا: حمله نیروهای تحت فرماندهی «حفتر» به طرابلس باید متوقف شود