موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:252020-05-23اقتصادي

پیش بینی خرید 10.5 میلیون تن گندم از کشاورزان کشور


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه امسال بارندگی ها مناسب بوده و باعث افزایش تولیدات کشاورزی خواهد شد از پیش بینی خرید 10.

5 میلیون تن گندم از کشاورزان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یزدان سیف ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان نهاوند بابیان اینکه با توجه به سیاست های وزارت صمت برای توزیع ذخیره گاه های روغن در مناطق مختلف کشور 23 منطقه و ظرفیت شناسایی شده است، گفت: در بین این مناطق، مخازن نفتی نهاوند که بلااستفاده شده اند به ذخیره گاه های روغن تبدیل می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه امیدواریم طی دو ماه آینده این مکان به بهره برداری برسد، گفت: نهاوند از مراکز اصلی تولید غله و دانه های روغنی در کشور است و دفتر نمایندگی غله در نهاوند دایر می شود.

سیف در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن مدیریت در جمهوری اسلامی است تا از طریق فشار آوردن به سفره مردم آنها را نسبت به نظام بدبین کند بر لزوم کارآمد کردن نظارت بر توزیع کالا به منظور جلوگیری از انحراف آن در خارج از مسیر توزیع تاکید کرد.

وی افزود: امروز دولت گندم را از کشاورز کیلویی 2,600 تومان خریداری و آرد آن را کیلویی 600 تومان به دست مصرف کننده می رساند و 22 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می کند و باید نظارت جدی و کارآمد بر توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی خرید 10.5 میلیون تن گندم از کشاورزان کشور

پیش بینی خرید 10.5 میلیون تن گندم از کشاورزان کشور