مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 11:102020-05-23بين الملل

نظرسنجی فاکس نیوز به مذاق ترامپ خوش نیامد روح مدیر متوفی را احضار کشید!


به دنبال انتشار نظرسنجی شبکه فاکس نیوز که حاکی از عقب افتادن ترامپ در رقابت های انتخاباتی از بایدن بود، رییس جمهور آمریکا این شبکه را به باد انتقاد گرفت.

- نظرسنجی فاکس نیوز به مذاق ترامپ خوش نیامد روح مدیر متوفی را احضار کشید! به دنبال انتشار نظرسنجی شبکه فاکس نیوز که حاکی از عقب افتادن ترامپ در رقابت های انتخاباتی از بایدن بود، رییس جمهور آمریکا این شبکه را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، پس از آنکه شبکه فاکس نیوز نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می داد دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هشت درصد از جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 عقب است، ترامپ به شدت از این شبکه انتقاد کرد.

ترامپ که دائما نسبت به هر نظرسنجی که حاکی از شکست وی در انتخابات 202 است ابراز شک و تردید کرده، در توییتی نوشت: شبکه فاکس نیوز باید مامور نظرسنجی قلابی خود را اخراج کند.

هیچ گاه نظرسنجی خوب و درستی برای فاکس نیوز انجام نداده است.

وی با اشاره به راجر ایلز، مدیر متوفی فاکس نیوز که در سال 2016 میلادی به دنبال اتهامات سوء رفتار جنسی استعفا داد، در این توییت نوشت: امیدوارم راجر به پایین نگاه کند و ببیند که چه اتفاقی برای این نهاد سابقا زیبا رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی فاکس نیوز به مذاق ترامپ خوش نیامد روح مدیر متوفی را احضار کشید!

نظرسنجی فاکس نیوز به مذاق ترامپ خوش نیامد روح مدیر متوفی را احضار کشید!