مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 09:452020-05-23حوادث

نوای نی چوپان دوباره در روستایش خواهد پیچید


نیکوکاران استان تهران در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به یاری چوپانی شتافتند که در تصادف با موتورسیکلت موجب صدمه شاکی شده بود.

- نیکوکاران استان تهران در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان به یاری چوپانی شتافتند که در تصادف با موتورسیکلت موجب صدمه شاکی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد دیه ، زندانی نورالدین ص.

اهل یکی از روستاهای ایلام که به دلیل تصادف با موتور موجب صدمه شاکی شده و به پرداخت دیه محکوم شده بود، با کمک نیکوکاران استان تهران آزاد گردید.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران با اعلام این خبر افزود: نورالدین دچار بیماری صرع بوده، از طریق چوپانی گله های مردم روستایی در ایلام، چرخ زندگی خود، همسر و سه فرزندش را در میان فقر و تنگدستی به دست می آورد.

منوچهر رحمانی همچنین اظهار داشت: وی که برای درمان بیماری اش به تهران آمده بود، موتورسیکلت یکی از اقوامش را به امانت گرفت، اما همان روز تصادف نموده، منجر به آسیب بدنی عابری گردید و با شکایت وی محکوم به پرداخت دیه شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش های مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مردم نوعدوست و نیکوکار، چوپان را که مهمان شهرشان بود، تنها نگذاشته، به کمکش شتافتند و سیزده نفر با کمک هم 84 میلیون و صد هزار تومان دیه را جمع آوری نمودند و طی چک نمایندگی، با هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای نی چوپان دوباره در روستایش خواهد پیچید

نوای نی چوپان دوباره در روستایش خواهد پیچید