مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 06:202020-05-23سياسي

قدردانی آیت الله مظاهری از رییس مجلس دهم


زعیم حوزه علمیه اصفهان در نامه ای از زحمات علی لاریجانی در مجلس دهم تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به پایان کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آیت الله مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان در پاسخ به نامه رییس مجلس دهم از تلاش های علی لاریجانی تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم رییس محترم مجلس شورای اسلامی، دانشمند مکرم جناب آقای دکتر علی لاریجانی دام مجده و تأییده با اهداء سلام و تحیت، مرقوم شریف جنابعالی، که سرشار از لطف و محبت آن جناب است، واصل و موجب مزید تشکر و امتنان گردید.

بر حسب حق شناسی لازم می دانم در پایان سه دوره متوالی مسؤولیتِ خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منه کارنامه ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت عظیم الشأن ایران را دارا می باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

مدیریت موفق آنجناب در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهد مؤمنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی و  صداقت و صراحت اخلاقی و عقلانیت نظری و عملی و توجه به مصالح کشور و ملت و رعایت اعتدال و انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه و تلاش برای اعتلای اسلام و ایران و صبر و استقامت در برابر بی مهری ها و عبور کریمانه و مدبرانه از ناملایمات بود، حقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی آیت الله مظاهری از رییس مجلس دهم

قدردانی آیت الله مظاهری از رییس مجلس دهم