مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 خرداد 1399 ساعت 05:152020-05-23پزشكي

توقیف 212 محموله غیرمجاز دام در استان سمنان


مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از توقیف 212 محموله غیرمجاز دام در این استان خبر داد.

- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با با اشاره به توقیف 212 محموله غیرمجاز دام در این استان، گفت: هر گونه حمل و نقل دام و فرآورده های خام دامی نیازمند دریافت مجوزهای لازم از دامپزشکی و رعایت اصول بهداشتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حمیدرضا حسینی گفت: با توجه به خطر دام غیرمجاز در گسترش بیماری های مختلف به ویژه بیماری های مشترک میان دام و انسان، اداره کل دامپزشکی استان سمنان با هر گونه حمل و نقل غیرمجاز دام برابر قانون برخورد می کند.

وی تصریح کرد: اداره کل دامپزشکی استان سمنان به منظور ارتقاء بهداشت مرکزهای خرید و فروش دام در استان، سال گذشته 53 متصدی خرید و فروش دام را ساماندهی کرد.

حسینی یادآور شد: هر گونه حمل و نقل دام و فرآورده های خام دامی نیازمند دریافت مجوزهای لازم از دامپزشکی و رعایت اصول بهداشتی است و سال گذشته 66 هزار و 561 گواهی بهداشتی برای تخم مرغ، شیر، دام و طیور زنده، کود مرغی و حیوانی، فرآورده های منجمد، آلایش خوراکی و غیرخوراکی دام، صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: کارشناسان دامپزشکی سال گذشته 12 هزار و 483 مورد بازدید و نظارت بهداشتی از مراکز عرضه شیرخام و فرآورده های خام دامی انجام دادند که منجر به ضبط 41 هزار و 874کیلوگرم فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 212 محموله غیرمجاز دام در استان سمنان

توقیف 212 محموله غیرمجاز دام در استان سمنان