مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 19:052020-05-22سياسي

سخنرانی اینستاگرامی ظریف به مناسبت روز جهانی قدس


وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در برنامه آنلاین اینستاگرام گفت که همه گیری امسال مانع از تجمع تمام کسانی شده که به آرمان فلسطین باور دارند.

- وزیر امور خارجه کشورمان روز جمعه در برنامه آنلاین اینستاگرام گفت که همه گیری امسال مانع از تجمع تمام کسانی شده که به آرمان فلسطین باور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در یک لایو اینستاگرامی گفت: افتخار می کنم در این برنامه که به مناسبت روز جهانی قدس تدارک دیده شده شرکت می کنم.

امسال ما شاهد یک همه گیری جهانی هستیم که مانع از تجمع کسانی شده که به آرمان فلسطین باور دارند و همچنین قائل به ضرورت پایان تجاوزگری اسراییل علیه مردم فلسطین و پایان شدیدترین نمونه های نقض حقوق بشر در فلسطین و شدیدترین نمونه های تهدید علیه صلح و امنیت بین الملل هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: این همه گیری همچنین به ما نشان داده که قدرت های جهانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند قادر مطلق نیستند.

آن ها همه چیز نیستند.

قدرت آن ها حتی توسط یک ویروس کوچک تحت الشعاع قرار می گیرد.

ظریف با اشاره به سالروز تشکیل رژیم صهیونیستی ادامه داده است: مشکل این بوده که کشورها و دولت های اسلامی ضرورت اتحاد را درک نکرده اند که به این خفت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی اینستاگرامی ظریف به مناسبت روز جهانی قدس

سخنرانی اینستاگرامی ظریف به مناسبت روز جهانی قدس