مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 16:402020-05-22بين الملل

موسوی: دولت آمریکا در حال لطمه زدن به همه هنجار ها و قواعد بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در توییتی در واکنش به خروج آمریکا از معاهده آسمان باز، - سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره خروج آمریکا از معاهده آسمان باز با بیان اینکه روند یکجانبه گرایی و خروج آمریکا از توافقات بین المللی ادامه دارد، گفت: واشنگتن در حال زیر پاگذاشتن همه تعهدات بین المللی خود و لطمه زدن به هنجار ها و قواعد بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در توییتی در واکنش به خروج آمریکا از معاهده آسمان باز، نوشت: روند یکجانبه گرایی و خروج آمریکا از توافقات بین المللی ادامه دارد.

وی افزود: دولت آمریکا در سه سال و نیم گذشته در حال زیر پا گذاشتن همه تعهدات بین المللی خود و لطمه زدن به کلیه هنجارها، قواعد و حقوق بین المللی است که قطعا آنارشیسم را به دنبال خواهد داشت.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمریکا از معاهده آسمان باز خارج خواهد شد و احتمالاً یک توافق جدید را جایگزین آن خواهد کرد.

نیویورک تایمز در این زمینه گزارش داد که یک منبع آگاه در دولت دونالد ترامپ گفته که واشنگتن قصد دارد روز جمعه به مسکو اعلام کند که می خواهد از معاهده آسمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: دولت آمریکا در حال لطمه زدن به همه هنجار ها و قواعد بین المللی است

موسوی: دولت آمریکا در حال لطمه زدن به همه هنجار ها و قواعد بین المللی است